Kvinnor kan... Pfff, jo visst.

Tänkte ta upp en grej o att kvinnor säger att vi män inte kan göra två saker samtidigt.
Var nämligen i ett sånt där varuhus innan idag med min fru o när vi står i kassan så står där en småbarns pappa (säkert en sådan där fjollig Lattepappa som de så fint heter.) I allafall så när han lavat upp alla sina varor i en gegantisk hög som gör de extra jobbigt för kassörskan så kommer hans fru med ännu mer grejor o slänger upp de på rullbandet oxå, o den andra sonen med en boll i handen (en sådan boll som hundar leker med) men nej den skulle dom givetvis inte ha så ungen börjar illskrika. (DÖDA!!!)

Ja nu hade de gått så långt att dom skulle betala o givetvis med kort. Men detta hondjur står o smsar samtidigt o glömmer bort o föra in kortet.
Kassörskan -du kan föra in kortet.
Hondjuret -Oj. För in kortet o fortsätter med sitt smsande.
Kassörskan -Du kan slå koden.
Hondjuret -Oh, jaha. Slår koden o fortsätter smsa.
Jag börjar sucka högt o snacka lite högt med Emelie för o pika hondjuret -Men för fan kan hon inte vänta med o sms tills efter hon e färdig.
Emelie -Nu tycker jag du börjar bli lite aggressiv.
Jag -Ja men va fan, hon klarar ju uppenbarligen inte av o göra två saker samtidigt.
Emelie Skrattar lite åt min kommentar.
Kassörskan -Du kan ta ditt kort, o ska du ha kvittot?
Hondjuret, som för övrigt inte kan släppa sin jävla telefon, försöker stoppa ner kort i plånboken o sen ner i väskan, o hon ska samtidigt ta de jävla kvittot o lägga de i ett specielt fack med dragkedja
(hela väskan e ju stor att min bil hade fått plats i den, så bara släng ner skiten i den.)

Till min förtjusning så börjar deras söner o slåss när dom skulle packa i sina varor i kassarna.

Så nej, ett stort bevis på att kvinnor inte kan göra två saker samtidigt.


Kommentarer
Postat av: Frugan

Jag kan, kan ju beropå att jag är lite bättre än genomsnittet. Dessutom är jag inte blond!

2011-06-20 @ 13:25:38
URL: http://executeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0