Jobb, jobb, jobb.

Ööööhhhh!!! Är så trött att jag skulle kunna somna stående.
Mycke jobb på sista tiden. Allt för mycke.
Så tyvärr pallar jag inte skriva alltid. Som i dag, jobba från 7-strax efter 18.00.
Och igår var jag inte hemma fören 22.20.
Så e de o jobba med vilda djur, men sen andra sidan så e de något jag verkligen tycker e skoj me så de e helt okej.


Små griseknoar rotar runt efter ärter på en av alla våra foderplatser.
Halv taskig bild men de var mörkt o fick ligga på ISO 1600 f/8 1/30 med ett 400mm objektiv.


Bara för att de va så fint väder härom dagen. (Oxå tagen med ett 400mm obj.)


Nä nu kastar jag in handuken o går o lägger mig. (tittar på en film tills jag somnar)...(vilket kommer ta ca 2-5 min)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0