Dagens outfit.

Hmm. Trodde ni på den?
Skulle jag, av alla tänkbara människor lägga upp en bild på mig själv med dagens klädsel?
Nä skulle inte tro de. En bild som måste antingen va tagen mot en spegel så blixtens flare flashar upp hela bilden så man bara ser något lite smått av hela klädsen, eller en bild på hur man står på tå i någon udda gränd eller den klassiska snett uppifrån så hela urringningen får en helt annan inne börd (blir dock svårt då jag är en kille).

Där i mot kan jag bjud på en annan bild på hur jag typ e klädd när jag är ute i skogen haha




Sorry för att de e så mycke bilder på min blogg. Hoppas de inte stör allt för mycke.

De va något mer jag skulle skriva, Kommer inte ihåg....
Ja just de ja.

Glad Midsommar.

Tyvärr den ända blombild jag har.

Kommentarer
Postat av: n i k o n s p h o t o ♥

fin blogg :)

2011-07-04 @ 16:19:12
URL: http://nikonsphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad snyggt! :) vilken är din favoritbutik? :)

2011-07-05 @ 21:21:26
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0