Barnfria cafeér. JA TACK.

Härom dagen när jag o Emelie pratade om barn.
E- Skulle jag bli gravid så skulle inte jag kunna göra abort.
Jag- Nähe men då kan vi alltid hoppas på att de blir en zombie.
E- Varför då?
Jag- För då hade jag kunnat skjuta den utan att få skuldkänslor o utan att någon hyst agg mot mig.

Fast andra sidan så e ju alla ny födda bäbisar som zombies. Ser fruktansvärt fula ut, lila skrynklig hud o stora ögon, skriker i något konstigt ljudformat som får en att få gåshud, typ skräckfilms ljud, har inget annat i huvudet mer än att äta (zombie varning), Vaknar till liv när man minst anar de, sprider skräck med sina helt plöttsliga ill skrik, o så luktar dom lik hela tiden.

Man ser klart o tydligt på att föräldrarna har blivit bitna genom att dom ser grymt trötta ut, hängiga ryggar, går rakt fram utan att bry sig om att andra oxå går på den trottoaren. Ställer sin barnvagn ivägen över allt så man inte ska kunna lyckas med att rymma.
Tex på cafeér. Tio barnvagnar ställs där dom är som mest i vägen sen hör man det där jävulska barnskriket när man sitter o njuter av sin kaffelatte, man försöker förgäves o rymma genom att hoppa över dessa hjuluppfinningar.
men nä, man e fast i ett grepp utan dess like o e tvungen att terroriseras till döds av dessa barn.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag ser att herrn fortfarande tycker barn är lika läskigt. me to! hahaha

2011-07-26 @ 18:43:28
URL: http://jeennyyss.blogg.se/
Postat av: E

Men älskling, eftersom jag då måste vara snygg i mitt yrke så får du ta hand om våran zombie bäbis :) så kan jag skjuta både dig och ungen när jag tröttnar och skylla På zombies!

2011-07-26 @ 19:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0