Portätt vs Wildlife.

Jag e trött, okej...
O har tråkigt.

O nu till något helt annat.
Satt o pratade med en vän om hur många tidningar jag hade haft bilder med i o kom fram till, 2 jakt tidningar (varav en tidning 3 gånger) 1 dagstidning (2 gånger), 1 Amerikanska outdoor wildlife. 1 broschyr om motorcross.
Skryt. Nä men det känns jävligt peppande o ha fått med en bild i en tidning som flera tusen läser.

Varför jag fastnat för natur o vilda djur har sin största grund i intresset för det.
O sen mycket lättare (för min del). Har lite svårt o säga till någon att dom ska stå så, göra så, etc, som man måste med porträtt fotografering.
Visst jag har tagit några på vänner o andra o även bröllop o dop.

Följande några exempel.

Charlie.


Isabell.


Andreas.


Frida.


Jane.

Ja de va allt för inatt.
Sov gott. Eller något, vad ni nu gör.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0