Sällskapsresan till mamma.

Får väl offra lite tid nu när jag ändå bara sitter o dricker öl o lyssnar på musik (Enya). Otippat va?
Men så e de ibland, specielt Wild child e grymme bra =)


Drog med min Fru (Emelie) hem till min Mammse i Lund o käkade midda o tårta.
Mycke trevlig stund. Dock inte att mamma o Emelie kom så bra överrens att dom redan
direkt gadda ihop sig mot mig.
Fick ett fint mess (sms) av mamma sen att jag skulle hålla hårt i henne. Ja de blev man lite rörd av. (ja jag är väl inte världens bästa på att visa känslor hela tiden.)


På tåget till Lund var jag tvungen att ta fram kameran.


Emelie har en iPhone (gayphone).

Så nu hoppas jag att jag slipper mer klagomål från Emelie att jag aldrig tar bilder när vi umgås.



En liten bild på mammsen me. Hon gillar havet. Märks de?




På återseende, Thias.

Kommentarer
Postat av: Emelie

du ska se att jag håller fast om inte annat.



2011-07-24 @ 00:29:10
URL: http://imsoemelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0