Photosession Emma.

Fortsättning från igår då. Typ.
Ja jo de va ju ett tag sen dom togs men bilderna har ej kommit till användning så de får bli nu.
Vet inte riktigt hur bilderna blir då skärmen på denna datorn jag sitter på just nu (på den jag redigerat dom på) inte e helt rätt kalibrerad, så de kan hända att de e lite väl överexponerat eller många missar (sitter på en 15tums lapptopp).
Pallar inte hålla på o föra över till den andra.

Men ja, om vi nu ska komma tillbaka till bilderna så e de nog en av dom bästa sessions jag haft.
Lätt o avslappnat o mycke skratt, o lite öl.







'


Gillar bilderna som fan för dom påminner om suicidegirls (vet du inte vad de e så googla).

Nä nu ska jag iväg på annat håll så vi höres o synes.

Kommentarer
Postat av: n i k o n s p h o t o ♥

Sv: Hehe, lungt, tack så mycket ! ;)

Coola bilder!

2011-07-16 @ 21:12:52
URL: http://nikonsphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0