Banankalas (Har inget med något o göra)

Ursäkta väntan på en uppdatering. Har bara inte pallat.
Jag är ju ingen sån där febrill bloggare så de kommer ett inlägg lite då o då, Titt som tätt, Någon gång ibland, typ,,, Ja ni fattar. (i hope).

Förutom att jag fått världens finaste bonnabränna så har jag blivit invaderad av flugor här i hemmet o jag har ju givetvis ingen flugsmälla o Blubber (min ödla) börjar bli mätt o uttråkad på den icke varigerande kosten så jag får sitta här i plågoanda o vifta bort flugor.

O tyvärr har de inte blivit så där grymt mycke plåtande. Jo några bilder har de blivit.
Typ på Vildsvin o dovhjortar (som vanligt).



Vidvinkel o fjärrutlösare.




O lite gammalt skit.




O sist men inte minst, en av mina största favoriter jag tagit på år o dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0